ANASAYFA Künye iletişim
Güncel Politika Ekonomi Medya Dünya Spor Yaşam Magazin Sağlık Asayiş TEKNOLOJİ SANAT
RTÜK Barzani'nin kanalı Rudaw'ı kapattı
Kaynak :    Haber Tarihi : 25.9.2017


Radyo ve Televizyon Üst Kurulu (RTÜK), Kuzey Irak merkezli yayın kuruluşu Rudaw’ı Türksat uydusundan çıkardı.


Irak Kürt Bölgesel Yönetimi'nin referandum kararı sonrası, Kuzey Irak merkezli yayın kuruluşu Rudaw'ın Türksat'tan çıkarılması gündeme geldi. Bunun üzerine RTÜK olağanüstü toplandı. Toplantıda Rudaw’ın, Türksat uydusundan çıkarılmasına karar verildi. Irak’ın kuzeyinden yayın yapan K24 ve Waar TV kanallarının da TÜRKSAT yayınlarından çıkarıldı.
Benzer Haberler
Benzer haber bulunamadı...
Bu Habere Yapılan Yorumlar
Bu habere henüz yorum yapılamış...
Habere Yorum Yaz
Ad Soyad Label
E-Mail Adresi
Yorum  
  
Anket 
Kime oy vereceksiniz?




 
Anket Sonuçları
Recep Tayyip Erdoğan 32
Muharrem İnce 16
Meral Akşener 8
Doğu Perinçek 1
Temel Karamollaoğlu 2

Reklam Alanı  

En Çok Okunan Haberler  

En Çok Yorumlanan Haberler  

Reklam Alanı  

Ziyaretçi Sayacı  
Online :  1353 kişi
Bugün :  2949 kişi
Bu Ay :  310899 kişi
Toplam :  15689402 kişi
2014 Adana Kulis. Tüm Hakları Saklıdır.